Open Rails

Aktualności:

Screenshoty

lalek · 14928

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline A.

  • Administrator
  • *****
    • Wiadomości: 181
    • Reputacja: +17/-0
    • Zobacz profil
    • nudzimisie
  • Symulator: Open Rails
Odpowiedź #150 dnia: Październik 27, 2018, 12:28:09
A, to zwracam honor. Sieć wygląda cudnie, jak nie w OR. Tak to powinno wyglądać w XXI wieku, oczywiście symulator powinien to ułatwiać.

>>> Najlepsza sygnalizacja do pobrania TUTAJ <<<


Offline lalek

    • Wiadomości: 189
    • Reputacja: +34/-0
  • Maniak
    • Zobacz profil
Odpowiedź #151 dnia: Październik 27, 2018, 12:53:19
Zapisaliśmy już o tym wiele stron, ale wrócmy do tego, bo czemu nie.
Od którejś wersji TSRE5 Goku bardzo usprawnił układanie sieci, istnieje także autoplacement, więc nie jest już aż tak pod górkę. To co występuję w edytorze TS2018, czyli klikam słup na mapę a sieć dostosowuje się sama jest nie do osiągnięcia dla OR, a snapable z siecią nie wpółpracuje zbyt dobrze. Nie mniej jednak da się. Trzeba tylko trochę najpierw przemyśleć układ torowy i robić wszystko po kolei. Na szlaku jest dużo prościej i szybciej, może poza wyjątkiem układania sieci przy dużej różnicy terenu, ale i to jest tylko kwestią wprawy i determinacji.
Nie zmienia to faktu, że generalnie rzecz biorąc to dość żmudne zajęcie i pracochłonne ze względu na dużą ilość obiektów, które trzeba edytować manualnie, ale co kto lubi.
Ja chcę trasę z siecią - zawsze chciałem - więc sieć jest. Bez sieci jak widać na screenie z poprzedniej strony jest tak jakoś łyso.



Offline A.

  • Administrator
  • *****
    • Wiadomości: 181
    • Reputacja: +17/-0
    • Zobacz profil
    • nudzimisie
  • Symulator: Open Rails
Odpowiedź #152 dnia: Październik 27, 2018, 18:18:01
To to ja wiem, Goku odwalił kawałek bardzo dobrej roboty, w przeciwieństwie (oczywiście tylko w tym temacie) do całej załogi OR. Ciągną się za nami 17 już lat niedoróbki MSTS i nikt się nie garnie do tego, by coś z tym zrobić. W TS2018 właśnie jest to zrobione nowocześnie - bawienie się z obiektami statycznymi mogło wystarczyć w czasach Mechanika EN57, gdy sieć nie była rysowana, a symulator nie zwracał uwagę na to, czy tor jest zelektryfikowany, czy nie. Dziś powinna to być podstawa, bo kto widział pociąg elektryczny na torze bez druta. Niestety my sobie możemy narzekać, a oni zrobią, co im się podoba, czyli pewnie nic - przecież drut - ten domyślny, rysowany przez grę - jest, po co komu więcej?

>>> Najlepsza sygnalizacja do pobrania TUTAJ <<<


Offline lalek

    • Wiadomości: 189
    • Reputacja: +34/-0
  • Maniak
    • Zobacz profil
Odpowiedź #153 dnia: Październik 29, 2018, 19:13:58
Czytałem wczoraj, czytam dzisiaj i dalej nie rozumiem Twojego postu, a na pewno jego tonu. Nie ważne.

Kiedyś był taki temat "warsztat", w którym pokazywało się screeny z prac nad modelami. Co się z nim stało?
Nie wiedząc za co się zabrać wróciłem do projektu węglarek z zeszłego roku. Wymodziłem kolejny numer i w końcu dodałem drewno jako ładunek.



Nabieram ochotę żeby pociągnąć dalej projekt węglarek i to dla różnych epok modelarskich.

 



Offline mardok

    • Wiadomości: 28
    • Reputacja: +13/-0
    • Zobacz profil
Odpowiedź #154 dnia: Listopad 01, 2018, 07:08:35
....czekamy z niecierpliwością na nowy tabor  :)



Offline marko32

    • Wiadomości: 1
    • Reputacja: +1/-0
    • Zobacz profil
Odpowiedź #155 dnia: Listopad 17, 2018, 15:39:03
Polska wersja Open Rails



Offline Bercik

    • Wiadomości: 258
    • Reputacja: +19/-0
    • Zobacz profil
  • Symulator: Open Rails
Odpowiedź #156 dnia: Listopad 17, 2018, 18:52:55
Zamiast przepustnica, bardziej pasowałoby nastawnik.

PKP CARGO
Naturalnie z nami.